Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday 18 October 2011

18-10-11

assalamualaikum,,  
taklama lagi skuad silat kami akan mengadakan  demo ,  so sedang giat berlatih,,  dan membaca buku untuk exam dan ujian lesen aduhai.  
     masalah kadang2 kala bertimbun,, firstly  sahabat silat aku memberi kenyataan yangaku lah yang menyebabkan diorang tidak mahu  turun latihan  disebabkan aku kata nya aku memaksa .  aku punca masalah ya. ok lah biar lah aku bawa diri, tapi masa latihan korang main2 juga alahai,sepatut nya korang sendiri kena ada kotmitmen,, sendiri  tak payah suruh2,,
     kedua, si  dia dah benci aku dan si  'ha'  dah  dah tak marah pada aku  mungkin dia dah maaf kan aku .itu sahaja mahu di kongsi..,,
     ♥♥♥ CINTA DAN PERSAHABATAN ♥♥♥

CINTA bertanya kepada persahabatan,
"untuk apa kamu ada jika aku sudah ada??"

PERSAHABATAN menjawab,
"untuk memberikan senyum jika CINTA menciptakan AIR MATA".

0 comments:

Post a Comment

 

Text