Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday 6 October 2011

Takut

assalamualaikum,,
memandang kan aku tidak ke sekolah esok, jadi aku menghabis kan semalaman aku dengan menonton cerita seram yang bertajuk 'penunggu istana'  pergh seram kod.. aku , azam dan safwan  cuak time uh, kami memerhati dan fokus kepada cerita yang dikata kan benar ini,   bila sahaja tamat sahaja cerita ini, aku mahu gerak pulang, sekali si safwan suh tunggu ibu dia balik sebab dia pun ketakutan huh !,  aku lagi lah cuak nak balik,  sampai aku tinggal  kan cd aku dekat rumah safwan,,  aku minta azam teman aku balik walaupun aku tahu azam pun takut juga, aku yang minta teman tapi aku tinggal kan dia dengan pecut bagai tak mahu,  huh !
aktibar nya  semua mahkluk yang Allah cipta adalah wujud tak perlu lah kita takut kerana kita berlindung pada yang esa insya'Allah kita akan selamat,, 
ahh beberapa hari lagi aku akan ada exam, firstly aku ada exam geografi..  entah lah  baru-baru ini dah lah dua orang perempuan benci pada aku kali ini guru Geografi aku pula marah2 dan benci pada kami, harap dia tak mendoa kan keburukan pada kami ini ya.. sedih kami  T_T

0 comments:

Post a Comment

 

Text