Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday 8 October 2011

8-10-2011

assalamualaikum,,
      huh! letih nya walaupun tak buat apa2 tapi  dah macam kena dengar ceramah 2jam msa ambil lesen .ngee~~  
tapi berjalan dengan lancar ada cerita lawak sikit mahu cerita, cerita nya pun aku dah sampai d chalet kuala selangor dengan Haidir Zainuddin,, yalah kami ni naik motor keluarga sahaja ex5 buruk..  tiba2 datang lah sebuah motor sikal  LC  baru  di naiki oleh dua gadis yang menunggang nya bernama Atikah pergh time uh sombong gila padang aku pun taknak,,  sekali time mahu membelok diorang boleh terjatuh.. bagai tak mahu aku menggelak kan mana tak nya motor berat bawa slow2 sangat, biasa lah uh perempuan. faham2 lah . jadi jangan sombong2 faham ambil iktibar cerita ini ,


      Dan masa kursus uh aku pun asyik memandang wajah kak shuhana yang matang bagi aku. suka melihat wajah nya dan dosa juga aku perolehi astangfirullah al hazim,,  apa pun aku ni pun nampak sombong susah mahu senyum pada orang padahal senyum ini sedekah  dah semua kata aku sombong . apa pun aku ok sahaja . 
   apa pun kursus ber jalan dengan lancar . kerja yang sepatut nya tugas orang lain aku dah buat sikit dan pulang kan balik tugas ini pada dia iaitu cik Zafirah Afiqah. alhamdulillah seselai.  [bila lah mahu tumbuh rambut. org tak hensem pun :(]



0 comments:

Post a Comment

 

Text