Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday 2 October 2011

Aku menangis

assalamualaikum,,
ya betul aku yang mula kan hal ini, tapi aku fikir ia akan berjalan dengan lancar, huh ! aku dapat rasa yang tiga hati telah pun hancur,  cik 'hi' orang yang mahu aku tipu, cik 'ha' orang yang aku guna kan untuk menipu dan diri aku yang menipu dan di benci subhanallah, ini lah akibat nya menipu hmm,,
tapi Allah swt takkan membenci aku kan . Manusia melakukan kesilapan aku lakukan ini adalah untuk  kebahagian diorang huh ! aku pun bukan nya baik sangat mahu jaga semua hal yang aku tak suka ni , lihat lah orang yang aku guna kan cik 'ha'  baru sahaja aku mahu putus dah dia benci aku , manusia tak pernah fikir panjang, dan cik 'hi' pula dia kata dia cinta lah apalah, huh ! semua nya cinta monyet kalau betul itu adalah nikmat cinta yang Allah berikan sepatut nya dia boleh menunggu biasa lah remaja, dan aku pula menipu dan aku yang mendapat padah nya,, padan lah muka aku,, sesiapa yang baca dorong aku ya,, 
aku mahu tinggal kan apa yang aku telah lakukan dulu yang teruk dulu uh, sekarang aku buat keputusan . AKU BENCI PEREMPUAN . 
itu sahaja yang aku mahu kata entah lah sedih juga aku . T_T

0 comments:

Post a Comment

 

Text