Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday 1 October 2011

di benci dua gadis

assalamualaikum,,  
huh ! aku tak tahu pun perkara ini akan terjadi ia bagai sepintas lalu . terpesong diri aku dengan agama aku,, lupa aku pada landasan aku huh subhanallah, aku insaf  atas kesilapan aku  
yang boleh aku kata kan aku minta maaf . 


   teringat sewaktu aku berborak dengan kawan aku budy,, dia menasihati aku lelaki ini nafsu nya satu sahaja 'wanita' huh ! wanita ni cuma perhiasan dunia, mungkin pedih bila melepas kan nya tapi ini lah landasan agama yang perlu aku ikut, biar lah kalau benar di suka mahu pun cinta dia boleh menunggu ,aku bukan nya kaya macam nabi Sulaiman pun mahupun , hensem seperti nabi Muhammad..  aku cuma Dzulhelmie budak yang tiada apa pun yang ada pun ilmu tak seberapa , jadi dua-dua cik 'Hi' dan 'Ha'  maaf kan saya..  tak niat pun  .,,mahu buat kamu membenci saya..,,,
   ini sahaja kenyataan saya

0 comments:

Post a Comment

 

Text