Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday 5 September 2011

Aidil fitri

Alhamdulillah telah berlalu ramadhan dengan selamat.,, sekarang datang pula syahwal . Aku raya pertama ada di kampung halaman disini lah aku menimba ilmu untuk masak lemang , buat ketupat ,sembelih itik pengalaman yang tidak akan aku dapat di bandar .
 Raya yang seterus nya aku mula beraya dengan rakan-rakan aku hingga bawa kemalam, entah apa lah raya sampai ajak ke tesco,hmm  yang ada masa itu Aku,kamarul,uyun naim,iwan naim,Qamarul,Qazra,syahmu dan Safwan bushan betul lepak tesco aku tak tahu nak beli apa, tiba2 sahaja kamarul ajak ., beli udang nak suruh ibu aku masak sekali habis alahai kempunan kita orang ., lepsa ke tesco kami jemaah di surau tesco tak ramai pun bertiga je. Aku ajak lah rakan-rakan ke rumah aku yang kecil ni harap mereka selesa ahh time tu pula aku kena bahan alahai walaupun sebenar nya aku tak berapa gemar kalau perempuan keluar malam ni tapi ada abang nya jadi aku tak ambil port pun memandang kan semua anak-anak jantan ada jadi aku tak risau sangat.
Apa pun maaf zahir dan batin, selamat hari raya aidil fitri ya semua.

  

0 comments:

Post a Comment

 

Text