Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday 29 September 2011

siapa aku sekarang ?

assalamualaikum .  aku telah di tinggal kan 
siapa aku hari ini mungkin telah buat aku di tinggal kan, first, rupa paras  huh ! aku BOTAK pun ah aku peduli apa  kau mahu kata apa .., dan aku menipu ,susah juga mahu berlakon apa pun ., aku tiada hati pada mana -mana wanita pun jangan ingat aku 'gay' kepada jodoh aku yang telah di takdir kan [kalau lah ada orang mahu] tunggulah aku ya . 
        pergh ayat aku macam orang dah nak kahwin lah,  pelajaran dan keluarga perlu di utamakan juga kewajipan sebagai "Abdullah' (hamba Allah)

- kawan baik aku dah tak tinggal dekat kuala dah lah, alahai macam mana mahu jamming ni masak-masak . mahu bergaduh pun tiada patner silap-silap aku yang lunyai . lem..lem.. bial mahu balik kuala ku rindu juga ini..
sekejap masa berlalu padahal aku baru sahaja mahu berkawan baik dengan  dia  , dia mungkin boleh berubah .. ish mungkin dia akan terus kan cita-cita dia dengan bidang muzik nya aku pun aku terus kan cita-cita dengan bidang aku insya Allah,,  sesiapa yang baca blog aku ini   aku mahu pesan sahaja, perlu ke kita lihat luaran kawan kita ini,  padahal hati nya kita belum tahu pun kan, apa pun halim the best lah . teringat kata-kata dia sewaktu main bola " NO LAW "  hehehe  orait  sampai sini sahaja kongsian aku 

0 comments:

Post a Comment

 

Text