Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday 12 September 2011

perjumpaan kembali,kawan

ass salam, haa~ dah pun masuk bulan september,, si dia ni sudah diberhentikan sekolah,, huh! hilang kawan baik yang baru aku mahu kenal rapat dengan dia. Rindu juga pada dia, so aku buat keputusan untuk pergi rumah dia tadi bagai tak mahu lah aku meneglak lembu tadi dengan najis-najis nya . Akhir nya dapat juga lepak dan berbual kosong tanya khabar , apa pun si dia sihat alhamdulillah tangan makin besor, kalau mahu tahu bila dia tiada aku dok lah sorang-sorang dekat kelas uh nak berborak pasal kod , lukisan , pun dah tiada membe yang sama minat itulah susah mahu cari kawan baik ni aku pun tak tentu hala tadi aduhai, aku pun tadi mengajak juga si dia datang sekolah, lagipun dia kata surat berhenti pun belum dapat jadi still lah boleh datang sekolah menghabiskan sisa2 persekolahan dia SAA ni dengan kita orang apa boleh buat mungkin tak dapat kenal dia lama ini lah nasib nya .



Apa pun mungkin dia boleh berubah sikap lah manusia pasti akan berubah aku yakin juga dia pasti akan berubah insyallah.

0 comments:

Post a Comment

 

Text