Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday 9 September 2011

saHabat [baIk kod]

assalamualaikum,, 
alahai,, kawan baik aku dah kena buang sekolah..,, ta dapat lah nak berborak pasal muzik, lukisan , perempuan [hehe dia mula dulu], agama [dia kurang kod] , berakdance breakdance,, dan bual kosong.
aku rasa rugi tak kenal dia dari dulu kenapa sekejap sangat masa berlalu ya, nak kongsi sikit lah satu cerita yang buat aku terharu tiba je beliau kata "aku sebenar nya nak pinjam buku nota korang takut korang tak bagi jerp" haa~ masa uh aku termenung jauh nak fikir apa nak kata aku macam kaku sikit aku terasa aku ni penting kan diri sendiri tak pernah nak tolong dia sebagai kawan arghh!! tak guna lah aku ada ilmu berapa banyak pun kalau hati aku tak senang apa pun aku sayang kan kawan aku ni terus terang lah.. dia ada potensi mahu berjaya aku cuma mampu doa untuk dia agar dia berjaya  insyallah .


sesiapa yang beranggapan dia jahat korang silap sebab manusia berubah aku pun berubah juga manusia tak akan lari dari kesilapan tapi kalau berulang kali silap aishh tak boleh jadi juga..  orait2 sampai sini sahaja aku nak kongsi tentang kawan baik aku ni .

1 comments:

sam said...

kata abg solleh : "kita kena belajar dari kesilapan, lagi banyak buat kesilapan pun takpe , sebab kita boleh belajar dari kesilapan..[jangan lah anggap dunia ni mahu kiamat di sebabkan kesilapan kita, kita masih boleh ber taubat insya Allah

Post a Comment

 

Text