Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday 5 September 2011

Sekadar ujian dari dia yang eSa

Keseronokan untuk menyambut aidil fitri bertukar menjadi buruk apabila mendapat khabar berita bahawa rumah ku di Kuala Selangor telah di samun orang hmm..  Sewaktu itulah kemarahan yang timbul segala kata2 kesat yang terkeluar dan sahabat aku pun berkata kepada aku "bersabar lah selalu nya apa yang di curi itu adalah perkara yang tidak berkat dan tidak berguna biar kan lah barang yang tidak berkat itu diambil oleh nya ya" aku tersenyum bersahaja dan aku pun berkata pula "betul, aku sendiri pun ada terdengar kata2 yang berkata bahawa bersyukur lah kerana harta kita yang di curi oleh pencuri dan bukan iman kita yang di curi oleh syaitan" subhanallah aku berbalik semula kepada yang asal kerana perkara sudah terjadi dan ini adalah ujian yang maha esa.

0 comments:

Post a Comment

 

Text