Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday 6 September 2011

Janji

assalamualaikum, sebenar nya dah lama aku janji dengan membe2 [kawan-kawan] aku nak botak lepas raya yang terlibat adalah aku,zulhezrin(sort),ifdham,amir,halem,nazme,sukri, ayen, dan entah siapa lagi aku lupa... last2 diorang dok nak tunggu siapa nak open lah apa lah.. tengok-tengok tadi kawan aku si halim yang open botak dulu gentle sahaja dia kita orang pun buat keputusan nak botak juga, tapi si ifdham asyik beri alasan je aku tak sesuai lah botak takut rambut lambat tumbuh lah alahai, apa pun janji tetap janji aku kena lah tunai kan rilekss lah .. kalau perempuan nak benci ke apa ke aku peduli apa cinta aku pada Allah lah ataupun si polah uh dah tak ada hati pada aku pun aku tak kisah pun yang penting aku jadi diri aku hati aku tetap teguh pada yang satu .. harap esok kawan-kawan aku turut botak juga lah dan tunaikan janji kita semua ,dan jika diorang tak tunaikan diorang tergolong dalam 4 ciri2 munafik "apabila berjanji ia mungkiri"
ini sahaja yang aku mahu cerita dan untuk si polan hanya berpesan jangan lah memandang pada rupa paras jika rupa cantik belum tentu akhlak nya cantik ya si polan . assalamualaikum .

1 comments:

sam said...

rm 4 ringit melayang tadi...

Post a Comment

 

Text