Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday 29 September 2011

aku jahat ke?

mungkin dalam beberapa hari ini aku mewarisi perangai kurang ajar rakan aku, tetapi aku masihterkawal lagi, keran malu adalah benteng bagi aku, alhamdulillah  ,yalah dalam masa beberapa hari ini aku dah main kan perasaan perempuan,buat guru menangis, pelajaran ter abai , kurang turun silat,kurang ke masjid , malah pergaulan aku bebas lag. hurmmm gelisah memikirkan nya .  aku harap kan rakan-rakan membimbing aku , aku bukan lah terbaik pun , huh ! aku ini teruk juga lah . 
siapa kita dulu x penting.. yg penting siapa kita hari ini & akan datang...!!", tuhan tidak akan mengubah sesuatu kaum itu melainkan kaum itu sendiri mengubah nasib mereka..!!,, huh! aku asyik menjadi kan ni kata-kata semnagat tetapi aku tak bergerak pun untuk menjadi yang terbaik .

1 comments:

sam said...

bodoh kan ... suka, seronok 5 minit je tapi kena menanggung seumur hidup ....dosa berzina tu dosa besar (ya Allah jauhkan kami dari semua godaan dunia)..

Post a Comment

 

Text