Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday 15 September 2011

Raya bersama kawan sekelas

assalamualaikum, hari uh adalah hari yang gembira..  beraya dengan kawan-kawan aku yang duk dekat jeram ,sungai sembilang ,sungai buloh dan macam2 lagi sungai . Masa hari uh semua dok pakat mahu pakai baju melayu dah macam raya pertama pula aku ikut kan je lah . ^_^  apa pun hala tuju kami sebenar nya ke rumah guru kelas kami sahaja cikgu Masdarina . Sebelum uh kami singgah dulu dekat rumah kawan kami Halim Kezuma (hehe nama fb) dia kan dah kena buang sekolah jadi aku sahaja j mahu menziarahi dia bagi semangat siki untuk belajar tak nak lah dia ingat aku mudah lupa kawan lagi pun aku rasa dia boleh berjaya dengan bidang muzik dia insyallah kita jangan lah pandang rendah pada si Halim uh . Ok lepas uh kami pergi ke rumah cikgu Masdarina pula, kawan2 aku mana tahu rumah cikgu uh,, jadi diorang mana entah pergi aku dah sampai dah tapi diorg tak sampai-sampai ,contact2 barulah diorang jumpa aku alhamdulillah (hehe aku sahaja je cicir kan diorg tadi)






. Masuk2 je rumah cikgu pergh! lawa gila macam rumah orang kaya terkejut aku perabot nya jangan cakap lah smart2 pula uh . Apa pun kami puas makan dan kenyang  alhamdulillah (^_^) maaf zahir dan batin ya cikgu !

0 comments:

Post a Comment

 

Text