Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday 29 September 2011

berjalan dengan lancar

aku tahu semua perkara ini akan dapat tahu ke tangan si dia, aku pun menerimalah idea kawan aku si polan [haa~ aku menipu dalam hal ni]   agar si dia tiada apa-apa hati pada aku, bidang kami berbeza  lebih baik dia tumpu kan pada pelajaran dia .  ah, lelaki bukan nya aku seorang sahaja [bunga taik ayam bukan sekuntum] lagipun aku paling  jahat lah kod dalam group2 kawan terdekat dia.. apa pun selamat melupai aku insya'Allah ini akan membawa ke arah kebaikan.
             slot kedua  .  maaf   kepada si gadis aku terpaksa mengguna nya ,dan edit gambar nya untuk mendapat kan kepercayaan nya semua agar percaya yang   aku sedang  couple . agak nya kawan aku lupa  lah kata-kata yang aku selalu kata kan pada dia  "couple uh haram"  tapi kalau  benar si dia betul-betul ada hati pada aku kenalah  tunggu hingga aku ini jadi LELAKI .bak kata abang Syafiq Janganlah kau leka belajar mencintai sehingga lupa untuk belajar memilih... Kerana kau hanya akan jatuh cinta sepanjang hayat dengan kepedihan

1 comments:

sam said...

wanita perhiasan dunia semata-mata [para lelaki jangan terpedaya mahu pun lalai dengan cinta Allah swt

Post a Comment

 

Text